Followers

Monday, March 25, 2013

Nasi goreng nigeria

Salam,, ni nasi goreng nigeria yang saya buat

dah tengok kat youtube trus ler nak try...

-
-
-
--
-
-
----
-
-
-
-

Beras untuk kali pertama masa seperti biasa separuh masak,
lepas tu masak lagi skali dengan air herba. ikut pandailah nak letak herba apa..


 ni bahan2, xbrapa nak cukup...


lepas tu digoreng macam biasa, ikut cara anda menggoreng...
mak kata nasi xbrapa nak masak lagi, timing masih lemah untuk masak nasi untuk yang kedua kali iaitu bersama herba...

tp habis juga syukur alhamdulillah...

ty sbb sudi jenguk sini

nak offer ada peluang perniagaan ni, Bermodalkan RM15 seumur hidup. Klik SINI


2 comments:

  1. elllooo
    klu masak x bwk bagi kami rasa mane best

    ReplyDelete
  2. haha... poyo... xsedap pun huwaaa :P

    ReplyDelete